Sekcja Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia
KIEROWNIK SEKCJI EWIDENCJI, ROZLICZEŃ I ZAOPATRZENIA
Anna Smolińska
telefon 47 811-53-35
ZADANIA SEKCJI EWIDENCJI ROZLICZEŃ I ZAOPATRZENIA WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP W LUBLINIE
1. Realizacja zakupów towarów i usług związanych z utrzymaniem systemów łączności i informatyki dla Komendy Wojewódzka Policji w Lublinie i jednostek jej podległych oraz Komenda Główna Policji oddział w Lublinie.
- Przygotowanie planu zakupów (przetargów)zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz Decyzji numer 127/2008 LKWP z dnia 21 lipca 2008 roku - w sprawie wprowadzenia „Regulaminu pracy komisji przetargowej oraz udzielania zamówień publicznych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie".
- Przygotowanie dokumentacji przetargowej zgodnie z obowiązującymi przepisami jak wyżej.
- Sprawdzanie pod względem merytorycznym i rachunkowym otrzymywanych comiesięcznie faktur VAT za zakup usług telekomunikacyjnych, pocztowych, informatycznych, serwisowych i innych a następnie przekazywanie do Wydziału Finansów w celu dokonania zapłaty za nie zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 3 Instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych w jednostkach organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
- Dokonywanie stosownych zapisów w książkach finansowych opłaconych dostaw i usług w poszczególnych rozdziałach i pozycjach budżetowych.
2. Prowadzenie ewidencji analitycznej ilościowo - wartościowej sprzętu (środków trwałych i pozostałych środków trwałych) oraz materiałów łączności i informatyki to jest: rozchodów i przychodów na podstawie wystawianych dokumentów przychodowo-rozchodowych.
3. Porównywanie ewidencji stanów sprzętu łączności w użytkowaniu w poszczególnych komórkach organizacyjnych oraz jednostkach terenowych Policji z ewidencją ilościowo-wartościową w księgach sprzętu w użytkowaniu Go9 oraz stanu wyposażenia sprzętu informatycznego z ilością na wydrukach komputerowych.
4. Uzgadnianie sald wartości środków trwałych w użytkowaniu oraz wartości niematerialnych i prawnych na koniec trzeciego kwartału i koniec roku z odpowiednimi kontami ewidencji syntetycznej prowadzonej przez Wydział Finansów .
5. Na podstawie wnikliwej analizy faktur za usługi telekomunikacyjne oraz billingów rozmów telefonicznych - wystawianie comiesięcznie faktur VAT oraz faktur korygujących a także rachunków uproszczonych za przekroczone limity finansowe na realizację służbowych rozmów telefonicznych.
6. Sporządzanie comiesięcznych zestawień wystawianych faktur VAT i rachunków uproszczonych za usługi telekomunikacyjne i inne według rozdziałów z podziałem na pozycje budżetowe w celu odpisania podatku VAT.
7. Sporządzanie comiesięcznego wykazu stopnia realizacji limitu finansowego w poszczególnych rozdziałach w rozbiciu na pozycje budżetowe i porównanie ze stosownymi wydrukami z Wydziału Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie w celu określenia szacunkowych wydatków budżetowych do końca roku.
8. Wystawianie dowodów przychodowo -rozchodowych na podstawie zapotrzebowań składanych przez komórki organizacyjne i jednostki terenowe Policji.
9. Prowadzenie ewidencji zapasów magazynowych.
10. Ewidencja obrotu rzeczowymi składnikami majątku realizowanego nieodpłatnie w trybie dostaw centralnych.
11. Sporządzenie bilansu rocznego wydanych z magazynu Wydzialu Łączności Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie materiałów i sprzętu łączności i informatyki.
12. Przygotowanie dokumentacji dotyczącej sposobu i trybu zagospodarowania zapasów zbędnych lub zużytych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
13. Prowadzenie aktualnej ewidencji użytkowników telefonów komórkowych, miejskich -stacjonanych oraz resortowych uprawnionych do limitu finansowego.
14. Wydawanie z magazynów sprzętu i materiałów wg zapotrzebowań wystawianych przez komórki organizacyjne i jednostki terenowe Policji.
15. Analiza aktywnych umów na zlecone usługi i dostawy.
16. Opracowanie planu finansowego na rok następny.