Wydział Inwestycji i Remontów

Wydział Inwestycji i Remontów

NACZELNIK WYDZIAŁU INWESTYCJI I REMONTÓW KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W LUBLINIE

Renata Gienc-Romanek

ZASTĘPCA NACZELNIKA WYDZIAŁU INWESTYCJI I REMONTÓW KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W LUBLINIE

Renata Majkut

 

Kontakt z sekretariatem:

numer telefonu 47 811 4330

faks 47 811 1527

adres e-mail: inwestycje@lu.policja.gov.pl

W skład Wydziału Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie wchodzą cztery Sekcje:

Sekcja Inwestycji - telefon 47 811 5931

Zadania:

  • Prowadzenie zadań inwestycyjnych i remontowych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, Prawa ochrony środowiska, Prawa wodnego, Prawa zamówień publicznych oraz przepisami finansowymi, resortowymi na terenie obiektów i nieruchomości należących do całego garnizonu lubelskiego na podstawie zatwierdzonego planu inwestycji oraz planu remontów nieruchomości.
  • Sprawowanie nadzoru budowlanego nad prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi oraz sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych w celu pełnej i terminowej realizacji zadań zgodnie z projektem, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami i normami.
  • Opracowywanie protokołów konieczności na wykonanie niezbędnych robót dodatkowych i zamiennych oraz protokołów odzysku materiałów w celu realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.
  • Powoływanie komisji odbioru robót, kompletowanie dokumentacji odbiorowych oraz wnikliwe analizowanie faktur w celu formalnego zakończenia zadań inwestycyjnych i remontowych oraz ich rozliczenia.
  • Opracowywanie dokumentacji do przeprowadzania procedur przetargowych w zakresie prac projektowych i robót budowlanych w celu dalszej realizacji procesów inwestycyjnych i remontowych.
  • Dokonywanie przeglądów stanu sprawności technicznej obiektów budowlanych w celu sporządzania półrocznych, rocznych i pięcioletnich przeglądów stanu technicznego obiektów.

Sekcja Nieruchomości - telefon 47 811 5958

Zadania:

  • Bieżąca obsługa cywilnoprawna kompleksów nieruchomości z województwa lubelskiego znajdujących się w posiadaniu i trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji  w Lublinie oraz regulacja stanów prawnych.
  • Gospodarowanie nieruchomościami na podstawie umów cywilnoprawnych zawartych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie.
  • Gospodarowanie zasobami mieszkaniowymi będącymi w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
  • Przyznawanie świadczeń mieszkaniowych związanych z prawem do lokalu mieszkalnego.
  • Opracowywanie decyzji administracyjnych Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie w zakresie spraw mieszkaniowych w I instancji oraz w II instancji w postępowaniu odwoławczym od orzeczeń  Komendantów Miejskich i Powiatowych Policji województwa lubelskiego.
  • Realizacja płatności wynikających z zawartych umów oraz podatku od nieruchomości.
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych.

Sekcja Administracyjno – Gospodarcza -  telefony: 47 811 5710

Zadania:

  • Dostarczanie materiałów, narzędzi, sprzętu oraz opału na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji oraz jednostek terenowych – komend powiatowych i miejskich, na podstawie obowiązujących przepisów.
  • Zawieranie umów cywilnoprawnych na dostawę materiałów, realizację zlecanych usług oraz dostawę mediów na potrzeby KWP oraz jednostek Policji województwa lubelskiego.
  • Prowadzenie gospodarki materiałowej na potrzeby garnizonu lubelskiego.
  • Prowadzenie zadań związanych z ochroną środowiska.
  • Realizacja płatności wynikających z zawartych umów.

Sekcja Wspomagająca -  telefony: 47 811 4284

Zadania:

  • Wykonywanie bieżącej konserwacji i napraw w obiektach i pomieszczeniach Komendy Wojewódzkiej Policji  w Lublinie oraz utrzymywanie ich we właściwym stanie technicznym.
  • Realizacja prac remontowych w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
  • Utrzymywanie czystości w pomieszczeniach biurowych, magazynowych oraz technicznych w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
Powrót na górę strony