Wydział Inwestycji i Remontów
NACZELNIK WYDZIAŁU INWESTYCJI I REMONTÓW KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W LUBLINIE
Renata Gienc-Romanek
ZASTĘPCA NACZELNIKA WYDZIAŁU INWESTYCJI I REMONTÓW KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W LUBLINIE
Renata Majkut
ZASTĘPCA NACZELNIKA WYDZIAŁU INWESTYCJI I REMONTÓW KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W LUBLINIE
Kontakt z sekretariatem:
numer telefonu 47 811 4330
faks 47 811 1527
adres e-mail: inwestycje@lu.policja.gov.pl
W skład Wydziału Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie wchodzi jedna Sekcja oraz dwa Zespoły:
Zespół Inwestycji - telefon 47 811 5344
Zadania:
- Prowadzenie zadań inwestycyjnych i remontowych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, Prawa ochrony środowiska, Prawa wodnego, Prawa zamówień publicznych oraz przepisami finansowymii resortowymi na terenie obiektów i nieruchomości należących do całego garnizonu lubelskiego na podstawie zatwierdzonego planu inwestycji oraz planu remontów nieruchomości.
- Sprawowanie nadzoru budowlanego nad prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi oraz sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych w celu pełnej i terminowej realizacji zadań zgodnie z projektem, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami i normami.
- Opracowywanie protokołów konieczności na wykonanie niezbędnych robót dodatkowych i zamiennych oraz protokołów odzysku materiałów w celu realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.
- Powoływanie komisji odbioru robót, kompletowanie dokumentacji odbiorowych oraz wnikliwe analizowanie faktur w celu formalnego zakończenia zadań inwestycyjnych i remontowych oraz ich rozliczenia.
- Opracowywanie dokumentacji do przeprowadzania procedur przetargowych w zakresie prac projektowych i robót budowlanych w celu dalszej realizacji procesów inwestycyjnych i remontowych.
- Dokonywanie przeglądów stanu sprawności technicznej obiektów budowlanych w celu sporządzania półrocznych, rocznych i pięcioletnich przeglądów stanu technicznego obiektów.
Zespół Nieruchomości - telefon 47 811 4667
Zadania:
- Bieżąca obsługa cywilnoprawna kompleksów nieruchomości z województwa lubelskiego znajdujących się w posiadaniu i trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz regulacja stanów prawnych.
- Gospodarowanie nieruchomościami na podstawie umów cywilnoprawnych zawartych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie.
- Gospodarowanie zasobami mieszkaniowymi będącymi w dyspozycji Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
- Przyznawanie świadczeń mieszkaniowych związanych z prawem do lokalu mieszkalnego.
- Opracowywanie decyzji administracyjnych Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie w zakresie spraw mieszkaniowych w I instancji oraz w II instancji w postępowaniu odwoławczym od orzeczeń Komendantów Miejskich i
- Powiatowych Policji województwa lubelskiego.
- Realizacja płatności wynikających z zawartych umów oraz podatku od nieruchomości.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
Sekcja Administracyjno – Gospodarcza - telefony: 47 811 5674 lub 47 811 4284
Zadania:
- Administrowanie obiektami Komendy Wojewódzkiej Policji oraz utrzymywanie ich sprawności technicznej.
- Realizacja prac remontowych i konserwacyjnych w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
- Dostarczanie materiałów, narzędzi, sprzętu oraz opału na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji oraz jednostek terenowych – komend powiatowych i miejskich, na podstawie obowiązujących przepisów.
- Zawieranie umów cywilnoprawnych na realizację zlecanych usług oraz dostawę mediów na potrzeby KWP oraz jednostek Policji województwa lubelskiego.
- Prowadzenie gospodarki materiałowej na potrzeby Garnizonu lubelskiego oraz gospodarki kwaterunkowej dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji.
- Prowadzenie zadań związanych z ochroną środowiska.
- Realizacja płatności wynikających z zawartych umów.