Aktualności

Data publikacji 28.11.2016

Zasady postępowania pracownika banku w przypadku podejrzenia, że klient jest ofiarą oszustwa to temat spotkania policjantów z pracownikami instytucji finansowych. Celem spotkania było wypracowanie wspólnych działań Policji i banków, które mogą przeciwdziałać oszustom, działającym „na wnuczka”. Drugą cześć spotkania poświęcono przedstawieniu zasad postępowania podczas napadu na bank jak również w trakcie ataku terrorystycznego.

    Podczas spotkania policjanci przedstawili informacje dotyczące oszust dokonywanych metodą „na wnuczka” oraz sposobów uchronienia się przed nimi. Omówione zostały zasady postępowania pracownika banku w przypadku podejrzenia, że klient jest ofiarą takiego oszustwa.

    Celem spotkania było wypracowanie wspólnych działań Policji i banków, które mogą przeciwdziałać oszustom, działającym „na wnuczka”. Policja apeluje o czujność bankowców i obserwację zachowania swoich klientów. Wyłudzenia „na wnuczka” są coraz częstszymi przypadkami a dzięki właściwej reakcji pracowników banków wielu z nich udało się zapobiec. Drugą cześć spotkania poświęcono przedstawieniu zasad postępowania podczas napadu na bank jak również w trakcie ataku terrorystycznego.

 

Powrót na górę strony