Sekcja Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia

Sekcja Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia

KIEROWNIK SEKCJI EWIDENCJI, ROZLICZEŃ I ZAOPATRZENIA

Anna Smolińska

telefon 47 811-53-35


ZADANIA SEKCJI EWIDENCJI ROZLICZEŃ I ZAOPATRZENIA WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI  KWP W LUBLINIE

1. Realizacja zakupów towarów i usług związanych z utrzymaniem systemów łączności i informatyki dla Komendy Wojewódzka Policji w Lublinie i jednostek jej podległych oraz Komenda Główna Policji oddział w Lublinie.

  • Przygotowanie planu zakupów (przetargów)zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz Decyzji numer 127/2008 LKWP  z dnia 21 lipca 2008 roku - w sprawie wprowadzenia „Regulaminu pracy komisji przetargowej oraz udzielania zamówień publicznych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie".
  • Przygotowanie dokumentacji przetargowej zgodnie z obowiązującymi przepisami jak wyżej.
  • Sprawdzanie pod względem merytorycznym i rachunkowym otrzymywanych comiesięcznie faktur VAT za zakup usług telekomunikacyjnych, pocztowych, informatycznych, serwisowych i innych a następnie przekazywanie do Wydziału Finansów w celu dokonania zapłaty za nie zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 3 Instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych w jednostkach organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
  • Dokonywanie stosownych zapisów w książkach finansowych opłaconych dostaw i usług w poszczególnych rozdziałach i pozycjach budżetowych.

2. Prowadzenie ewidencji analitycznej ilościowo - wartościowej sprzętu (środków trwałych i pozostałych środków trwałych) oraz materiałów łączności i informatyki to jest: rozchodów i przychodów na podstawie wystawianych dokumentów przychodowo-rozchodowych.

3.  Porównywanie ewidencji stanów sprzętu łączności w użytkowaniu w poszczególnych komórkach organizacyjnych oraz jednostkach terenowych Policji z ewidencją ilościowo-wartościową w księgach sprzętu w użytkowaniu Go9 oraz stanu wyposażenia sprzętu informatycznego z ilością na wydrukach komputerowych.

4. Uzgadnianie sald wartości środków trwałych w użytkowaniu oraz wartości niematerialnych i prawnych na koniec trzeciego kwartału i koniec roku z odpowiednimi kontami ewidencji syntetycznej prowadzonej przez Wydział Finansów .

5. Na podstawie wnikliwej analizy faktur za usługi telekomunikacyjne oraz billingów rozmów telefonicznych - wystawianie comiesięcznie faktur VAT oraz faktur korygujących a także rachunków uproszczonych za przekroczone limity finansowe na realizację służbowych rozmów telefonicznych.

6. Sporządzanie comiesięcznych zestawień wystawianych faktur VAT i rachunków uproszczonych za usługi telekomunikacyjne i inne według rozdziałów z podziałem na pozycje budżetowe w celu odpisania podatku VAT.

7. Sporządzanie comiesięcznego wykazu stopnia realizacji limitu finansowego w poszczególnych rozdziałach w rozbiciu na pozycje budżetowe i porównanie ze stosownymi wydrukami z Wydziału Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie w celu określenia szacunkowych wydatków budżetowych do końca roku.

8. Wystawianie dowodów przychodowo -rozchodowych na podstawie zapotrzebowań składanych przez komórki organizacyjne i jednostki terenowe Policji.

9. Prowadzenie ewidencji zapasów magazynowych.

10. Ewidencja obrotu rzeczowymi składnikami majątku realizowanego nieodpłatnie w trybie dostaw centralnych.

11. Sporządzenie bilansu rocznego wydanych z magazynu Wydzialu Łączności Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie materiałów i sprzętu łączności i informatyki.

12. Przygotowanie dokumentacji dotyczącej sposobu i trybu zagospodarowania zapasów zbędnych lub zużytych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

13. Prowadzenie aktualnej ewidencji użytkowników telefonów komórkowych, miejskich -stacjonanych oraz resortowych uprawnionych do limitu finansowego.

14. Wydawanie z magazynów sprzętu i materiałów wg zapotrzebowań wystawianych przez komórki organizacyjne i jednostki terenowe Policji.

15. Analiza aktywnych umów na zlecone usługi i dostawy.

16. Opracowanie planu finansowego na rok następny.

Powrót na górę strony